preloader
سگ نژاد کوکر اسپانیل Cocker Spaniel

سگ نژاد کوکر اسپانیل Cocker Spaniel

  • خانه
  • -
  • مقالات
  • -
  • سگ نژاد کوکر اسپانیل Cocker Spaniel
سگ نژاد کوکر اسپانیل Cocker Spaniel

این نوع سگ یک نژاد محبوب است. ظاهری زیبا و آرام و مطیع و خوش برخورد بودن، او را به یک عضو خاص خانواده تبدیل می کند. آن ها می توانند با بچه های شما در حیاط خانه بازی کنند و یا به عنوان یک همراه در کنار شما روی نیمکت بنشینند. در مقایسه با سگ های دیگر در این گروه، بدن او کوچک است و می تواند در مکان های کوچک و آپارتمان ها زندگی کند.

او را می توانید برای شرکت در مسابقات به راحتی تعلیم دهید. او به عنوان “سگ درمانی” نیز شناخته می شود. به این معنا که برای تأمین عاطفه و آسایش مردم در خانه سالمندان و یا مناطق حادثه دیده آموزش می بینند. گوش های بلند این نوع نژاد، هم بخشی از زیبایی او است و هم او را در معرض بیماری قرارمی دهد.

گوش های او را باید هرهفته از نطر عفونت بررسی کنید. نوع نر ان 38 و ماده آن 35 سانتی متر قد دارد. وزن آن ها تقریباً 10-12 کیلو گرم است. آن ها تا سن 12-15 سالگی زندگی می کنند. نژادهای کمی به زیبایی این نوع نژاد وجود دارند.

آراستن این نوع نژاد هزینه بر است و به یک آرایشگر حرفه ای نیاز دارند. موهای او در قسمت گوش ها، سینه، شکم و پاها بلند است. آن ها یا تک رنگ به رنگ های مشکی، کرمی، قرمز و قهوه ای یا چند رنگ هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *